BAZA PSYCHOEDUKACJI

Umów szkolenie

BAZA PSYCHOEDUKACJI

Szkolenia dla pracowników branży pomocowej

 

Baza Psychoedukacji

 

📞+48 799 705 711

📨 bazapsychoedukaji@gmail.com

 

Przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu w branży pomocowej

Praktyczne szkolenie dla organizacji

 

Praca w zawodach pomocowych to misja – pełna zaangażowania, ale też ogromnego obciążenia psychicznego. Długotrwały stres i intensywne poświęcenie mogą prowadzić do wypalenia zawodowego, które wpływa zarówno na efektywność pracy, jak i jakość życia.

 

Moje warsztaty to kompleksowe wsparcie dla Twojego zespołu – praktyczne narzędzia, wiedza i techniki, które pomagają zapobiegać wypaleniu zawodowemu i dbać o dobrostan psychiczny.

 

 

Co oferuję?


 

🔹3-dniowe szkolenie warsztatowe po 8 godzin dziennie w siedzibie Państwa organizacji

🔹Certyfikat uczestnictwa

🔹Materiały do pracy własnej i monitorowania objawów wypalenia

🔹Podstawową wiedzę o stresie i wypaleniu zawodowym

🔹Praktyczne techniki radzenia sobie ze stresem według podejścia holistycznego

🔹Metody poznawczo-behawioralne wspierające pracę nad trudnościami

🔹Narzędzia do budowania odporności psychicznej

🔹Wskazówki dotyczące work-life balance

 

Dla kogo?


 

Szkolenie jest skierowane do osób pracujących zarobkowo lub wolontaryjnie w branży pomocowej, na przykład:

🔹 Pracowników socjalnych

🔹 Nauczycieli

🔹 Personelu medycznego

🔹 Pracowników i wolontariuszy NGO

 

Program szkolenia


 

Dzień I: Wypalenie zawodowe i stres

1. Czym jest wypalenie zawodowe? Jak je rozpoznać? 

2. Modele stresu i ich powiązanie z wypaleniem

3. Mapowanie zasobów 

4. Stresory w pracy i ich wpływ na funkcjonowanie zawodowe

5. Skuteczna komunikacja metodą FUKO

6.  Motywacja – co daje mi siłę do pracy?

 

Dzień II: Radzenie sobie ze stresem

1. Krótko- i długoterminowe techniki radzenia sobie ze stresem według podejścia holistycznego

2. Nauka uważności

3. Identyfikacja wartości i ich znaczenie w stresie

4. Znaczenie wsparcia: superwizja i interwizja w miejscu pracy

5. Work-life balance w branży pomocowej

6. Budowanie samoskuteczności

 

Dzień III: Poznawcza praca nad stresem w pracy pomocowej

1. Kajzerka poznawczo-behawioralna – analiza emocji, myśli, reakcji fizjologicznych i zachowań

2. Emocje jako zasób – jak korzystać z nich w pracy?

3. Cebulograf - identyfikacja myśli automatycznych 

4. Praca nad elastycznością poznawczą

5. Podstawy Racjonalnej Terapii Zachowania w pracy pomocowej

 

 

 

     Zadbaj o dobrostan swojego zespołu!

      Skontaktuj się w celu wyceny szkolenia

 

 

 

Strona www stworzona w kreatorze WebWave.